Bestuur
Samenstelling van het bestuur
Bestuurslid | Aanspreekpunt voor | Termijn |
Voorzitter Frank Janssen |
NOC-NSF en sportbonden, EGF en IGF, Bondsevenementen, promotie, NK, Classificatie, Uitzendingen Jaarplan en jaarverslag, communicatie, huisvesting |
1e termijn najaar 2022 - najaar 2025 |
Secretaris Michiel Eijkhout |
Algemene Vergadering en bestuursvergadering, bestuursnieuws Statuten en reglementen, privacy ICT (website, software, mail, archief) |
1e termijn najaar 2024 - najaar 2027 |
Penningmeester Ger Hanssen |
Jaarbegroting en financieel verslag, ledenadministratie, contributie Contracten. declaraties, facturen, bank Webwinkel en materiaal, competities (DoubleDigit, NGC, NiGC)
|
1e termijn najaar 2024 - najaar 2027 |
Bestuurslid projecten Erik van den Broek |
ICT-projecten en nevensites van de NGoB (321go, gobase.org) |
1e termijn najaar 2024 - najaar 2027 |
Bestuurslid communicatie Wout Verheij |
Contacten met go-clubs |
1e termijn najaar 2024 - najaar 2027 |
Het bestuur vergadert ongeveer zes keer per jaar, online of op kantoor in Utrecht. Het bestuur wordt voor meerdere taken ondersteund door andere vrijwilligers. Heb je als lid of als vereniging vragen of ideëen voor het bestuur richt je dan tot secretaris@gobond.nl.
De algemene taken en bevoegdheden van het bestuur zijn neergelegd in de statuten. Daarnaast zijn algemene (gedrags-)regels opgesteld in het bestuursstatuut. Bestuursleden worden volgens onze statuten gekozen voor een periode van drie jaar, en kunnen maximaal vier aaneengesloten periodes (in totaal twaalf jaar) in functie blijven. In de praktijk wordt soms van de periode van drie jaar afgeweken.
Taakomschrijving bestuursleden
In de onderstaande bijlagen vind je de originele functiebeschrijvingen.