Bestuur

Samenstelling van het bestuur

Bestuurslid Aanspreekpunt voor Termijn

Voorzitter

Frank Janssen

voorzitter@gobond.nl 

NOC-NSF en sportbonden, EGF en IGF,

Bondsevenementen, promotie, NK, Classificatie, Uitzendingen

Jaarplan en jaarverslag, communicatie, huisvesting

1e termijn

najaar 2022 - najaar 2025

Secretaris

Michiel Eijkhout

secretaris@gobond.nl 

 Algemene Vergadering en bestuursvergadering, bestuursnieuws 

Statuten en reglementen, privacy

ICT (website, software, mail, archief)

1e termijn

najaar 2024 - najaar 2027

Penningmeester

Ger Hanssen

penningmeester@gobond.nl 

 Jaarbegroting en financieel verslag, ledenadministratie, contributie

Contracten. declaraties, facturen, bank

Webwinkel en materiaal, competities (DoubleDigit, NGC, NiGC)

 

1e termijn

najaar 2024 - najaar 2027

Bestuurslid projecten

Erik van den Broek

bestuurslid-projecten@gobond.nl 

ICT-projecten en nevensites van de NGoB (321go, gobase.org)

1e termijn

najaar 2024 - najaar 2027

Bestuurslid communicatie

Wout Verheij

bestuurslid-communicatie@gobond.nl 

Contacten met go-clubs

1e termijn

najaar 2024 - najaar 2027

Het bestuur vergadert ongeveer zes keer per jaar, online of op kantoor in Utrecht. Het bestuur wordt voor meerdere taken ondersteund door andere vrijwilligers. Heb je als lid of als vereniging vragen of ideëen voor het bestuur richt je dan tot secretaris@gobond.nl.

De algemene taken en bevoegdheden van het bestuur zijn neergelegd in de statuten. Daarnaast zijn algemene (gedrags-)regels opgesteld in het bestuursstatuut.  Bestuursleden worden volgens onze statuten gekozen voor een periode van drie jaar, en kunnen maximaal vier aaneengesloten periodes (in totaal twaalf jaar) in functie blijven. In de praktijk wordt soms van de periode van drie jaar  afgeweken. 

 

Taakomschrijving bestuursleden

In de onderstaande bijlagen vind je de originele functiebeschrijvingen.

Downloads: